17 Ocak 2011 Pazartesi

gelmeyen mesajlar, dönülmeyen telefonlar

Şimdi herşey iyi hoş da, nedir bir mesaja dönmenin külfeti anlayamadım gitti. Müsait değilsindir tamam, uyuyorsundur tamam vs vs ancak elbet görünce dönersin değil mi mesaja aramaya. Yok bizim ki dönmüyor işte. Kendimi tutuyorum. Bu yüzden sevgilimle kavga etmeyi, üstüne gitmeyi yakıştırmıyorum kendime. Aramak isteyen, dönmek isteyen arar, gırtlağına basamam yani, zorla kendimizi mi aratacağız. Bu yüzden bir kaç kez söylendim, yok beğenmedim bu halimi. En azından dışarıdan 3. kişi gibi bakabiliyorum olaylara, buda bir olgunluk bence :) Neyse gülüyorum filan ama aslında moralim bozuk. Bu telefona dönmeme meselesi bende hırs yapıyor galiba, sinirlerim çok bozuluyor. Bak yorgun argın diye moral vereyim dedim, akşam mesaj attım dönmedi, aradım sonra yine dönmedi. Yok yok üstüne gitmeyeyim, bu sefer de çok havalanır. Ben bir kendimi geri çekeyim de görsün gününü. Bunu yapacak sabır lazım bana, sağlam bünye lazım. Karar verdim, buluştuğumuz zaman güzel güzel, tatlı talı konuşacağım. Hayatım ben sesini duymak istedim, seni özlemiştim filan diye nazlanayım biraz, sonra mesajlaşamıyoruz filan diye devam ederim... Güzel güzel anlaatınca yoluna girer umarım.

Zaten iş güç yok, sıkılıyorum evde. Bari ilişkimi kaybetmeyeyim. Çok zor seviyorum bir erkeği ben. Tamam ahım şahım değilim ama güzel hatunum. Ağırbaşlı, aklı başında, işi gücü olan, sorumluluğunu bilen erkekler daha çekici geliyor bana. Son ilişkim uzun sürdü, yaklaşık 3,5 yıl. Ayrıldıktan sonrada yaklaşık 2 yıl görüştük yine, sevgili gibiydik görünürde ama bir sıfatımız yoktu. Sözde ayrıydık, hayatımın sıfatsız tanıdığıydı O. Bu durum beni çok yordu, resmen depresyondaydım, yatma kalkma saatlerim karışmıştı, iş bulamıyordum, onu seviyordum ama görüşmemize rağmen bir adı yoktu durumumuzun. Bu durumdaan zor çıktım, zor atlattım. Allah kimseye de yaşatmasın. Önceki çocukluklarımla, hatalarımla şuan ki sevgilimi kaybetmek istmemiyorum. Çok üstüne gidip bunaltmaya, havalandırmaya da gerek yok. Taktikleri beceremem hiç, elime yüzüme bulaşır. ama bu kadarını yapabilirsem eğer, yeter de artar bile. Biraz aramayı keser, gün içine birkaç mesajla kendimi hatırlatıp sabredebilirsem tamamdır diyorum, lütfen bunu yapabileyim Allahım lütfen, bana o gücü ver.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum için teşekkür ederim :)