31 Ocak 2011 Pazartesi

merak sadece bende değilmiş

Hala işim yok, hala parasızım. Olsun sonuçta huzurluyum. Maşallah diyeyim, milletten önce kendine nazar değdirenlerden olmayayım.

Sevgilimle aman aman bir problemimiz yok. En çok zorlayan çekinme konusunu da atlattım. Ara sıra ben kaynaklı birkaç arıza olmuyor değil tabi. Tek sorun bu olsun, başka dertler gelmesin.

Şimdi bizim ilişkimizde pek evlilik lafı geçmez. Ara sıra şaka yollu konuşuruz. Evliliğe meraklı intibası bırakmak istemiyorum. O'nunla evlenmeyi istiyorum ama konuyu açmıyorum. Sevgilimin 10 yaşında bir kız ve 2,5 yaşında bir erkek yeğeni var. Sürekli bir aradalar. Biz telefonda konuşurken, kız olan yanına gelip gidiyor, evdekilere söylüyormuş, amcam sevgilisiyle konuşuyor vs diye. Bende bir gün telefona istedim konuştuk biraz. Sonra küçük yeğeniyle konuştuk birkaç kez. Çocuklara düşkünlüğümü bilir sevgilim, getirsene bir gün çocukları filan demiştim, getirecek izine çıkınca... Neyse bu gece aradım telefonu açtı, yeğenim seni sordu konuşmak istiyormuş dedi, şaşırdım tabi ve çok sevindim. Konuştuk, benimki diyor ki eve girer girmez seni sordu, o sırada sen aradın diyor. Sonra benimki teli aldı birazda biz konuştuk, o sırada ufaklık fotoğrafımı istedi, çok merak ediyormuş beni. Ayy bir sevindim bir sevindim :))) Küçük müçük sonuçta bir şekilde aileden biriyle tanışacağım :) Allah'ım küçücük çocuğa bel bağladım galiba... Evet tanımak istiyorum orası ayrı ama birde şu var, bu ufaklık yaşı ve çocukluğu itibariyle konuşulan şeyleri evdekilere söylüyormuş haliyle. Yani benimle konuşunca ve tanışınca hemen evdekilere  söyler. Onlarda merak eder, tanışmak ister vs. Kurnazlık ediyorum galiba yada Hürrem'e özendim sanırım. Ama ne yapayım, bir şekilde tanışalım artık değil mi?
Gece gece mutlu oldum işte, küçük bir çocuğun ilgisi beni sevindirdi, sonuçta O'nun yeğeni. Evlenelim biz bence. Bence evlenmeliyiz, hem de bu sene :) Hee bu arada annesi de sanırım beni merak ediyor ama bizimki çaktırmıyor, bahsetmiyor pek. Bizim memleketin bir yemeğini sormuş, onlar çok yaparlar demiş. Ne alaka beni mi sordu, memleketimi nereden biliyor, konu ben miydim gibi 18526 soru soramadım tabi. Bizim memleket yemeğiyle lezzetiyle meşhur olan bir yer değil, bilinen bir yer hiç değil. Kendi halinde bir ilçe, aslında babam dedemler oralı. Neyse, sanırım nereli olduğumu sordular bizimki de söyledi ve annesi de oralılar bilmem ne yemeğini yaparlar gibi bir yorum yaptı. Benim anladığım bu.

Haftaya çocuk gelişimi ikinci kayıtlar başlıyor. İnşallah bir aksilik olmazda kayıt olabiliriz. Bu kardeşim ve benim için çok iyi olacak. Seneye de staj başlıyor. Eğitime giderken bir yıl idare edecek bir iş bulsam yeter. Oda yok, şimdilik yok. Eninde sonunda olacak. Evren bence anladın, artık anlamamazlıktan gelme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum için teşekkür ederim :)