27 Aralık 2013 Cuma

Film Molası

     Geçen hafta sevgilimle oyuncularını iyi bildiğimiz Düğün Dernek filmine gidelim dedik. Adamların geçmişte yaptıkları işler ortada gülmekten yerlere yattık hepsinde. Komik işler yapmalarının yanı sıra esprileri zeki, ince. Yer aldıkları projelerde kaliteli. Ama film bizim için tam anlamıyla hüsran oldu. Zevkler tartışılmaz tabi beğenenler vardır muhakkak hatta beğenen çoktur. Bilet kuyruğu öyle kalabalıktı ki 45 dakika sıra bekledik. Filmin gişesinin iyi olacağı belli. Espriler fazla bel altı geldi bana. Yani içine küfür koyunca komik ya da doğal gelebiliyor bazen konuşmalar ama her zaman değil. Bu sefer tutmamış sinemada küfür rahatlığı. Bazı sahneleri de çok itici basit geldi. Cem Yılmaz' da küfür ediyor bolca ama adamın esprileri belli bir IQ seviyesinin üstünde hatta bazen Cem Yılmaz'ın o espriyle aslında ne demek istediğini, o an değilde bi 5-10 saniye sonra anlıyorsun. 


     Neyse Cem Yılmaz' la Düğün Dernek filmini eleştirip kıyaslamak bana düşmez ben sadece kendi fikrimi yorumumu yapıyorum. Sinema biletine para vermektense internetten de izlenebilir bu film. Diyeceğim o ki bu güzelim oyunculara yakıştıramadım böyle bir filmi daha kaliteli, güzel işler yapabilecek adamlar bunlar. 

Mutlu hafta sonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum için teşekkür ederim :)