2 Ocak 2014 Perşembe

Country Yatak Odası ve Diğer Telaşlarım

     Yeni bir eşya postuyla karşınızdayım. Masamızı aldık hemen resmini paylaşayım :) Masanın üstüne masa ayaklarındaki gibi eskitme yapılacak, kahve tonlarında olmayacak yani. Yanına birde capitone bench aldık, sandalye ve bench kaplamalarını bugün seçtik, kız kardeşim ve annem yanımdaydı, iyi ki varlar yoksa benim gibi kararsız biri akşama kadar seçim yapamadan çıkardı mağazadan :) Kardeşim hemen seçiverdi; pembe bench ve krem zemin üzerine koyu krem yapraklar pembe çiçekler var.
Koltuklara karar verdik sayılır. Tv ünitesi ve konsol da netleşti sayılır. Sıra geldi yepyeni sıfırdan bir koşturmaya; yatak odası takımı... Diğer eşyalara bakarken arada yatak odası takımlarına göz attık ama yok onda da country den vazgeçemedim. Elim ayağım hiç bir şeyim gitmedi öbürlerine. Tabi hepsinde olduğu gibi yatak odasında da fiyatlar ateş pahası. Normalde ağır, hantal ve kocaman gardropları pek sevmiyordum, evimiz iki katlı, yatak odası üst katta ve çatı dar bu yüzden gardrobu zar zor sığdırabiliriz, benim için tam isabet oldu anlayacağınız. Bizde gardroptan vazgeçtik ufak giyinme odası gibi bir şey yaptırmak istiyoruz. İçine güzel bir raf sistemi yapılırsa iki kişinin bütün eşyalarını alır diye düşünüyorum. Küçük bir şifonyer iç çamaşırı, çorap vs şeyler için işimizi görür. Zaten tuvalet masası da olacak onun çekmeceleride iş görür. Dolap sıkıntısını da böylece atlatmış olduk :) Bazı modelleri beğendim onları da buraya ekliyorum. Sıra geldi seçmeye ve fiyatta anlaşmaya :)



     Beylikdüzü'nde ki Eskidji'de beğendiğim bir model var, dolapsız 2800 TL fiyat verdiler fotosunu yükleyemedim ama çok güzel bir modeldi. Keşke her hayal ettiğimizi alabilsek...
     Yarın yine eve gideceğim merdiven kolları ve merdiven altına dolap için marangoz gelip fiyat verecek. Sonrasında kına gecesi için mekan dolaşmaya gideceğim. Mecidiyeköy civarında doğru düzgün kına yapılacak mekan yok çok sinirlerim bozuldu. Neyse bu başka bir yazının konusu olsun. Ben bir kaç gün gezip dolaşayım, fiyat alayım ve inşallah mekan bulursam buradan paylaşırım maceralarımı :) Bir ara kuaföre gidip makyaj provası yaptırmalıyım. Nişanlımın abisinin tanıdığı bir dükkandan saçıma postiş almam lazım bir arada oraya gitmeliyim, aslında bu ikisini en kısa zamanda yapmalıyım. Nikah şekerleri ve kına gecesi malzemeleri için Eminönü'ne gidip malzeme bakmalıyım. Kına kıyafeti ve ayakkabısı bakmalıyım, sadece kendime değil anneme ve kardeşime de bakmamız lazım. Gelinlik için ayakkabı bakmalıyım. Davetiyeleri incelemiştik, elediklerimizden bir tercih yapmalıyız, içine yazılacak doğru düzgün ve kısa bir söz bulmalıyız. Allahtan babam davetli listesini hazırladı sağolsun ben sadece kendi arkadaşlarımı ekledim listeye. Nişanlımdan onların listesini alıp hepsini excelde birleştirmeliyim, davetiye arkasına tek tek isim yazmak değilde, yazıcıdan sticker bastırmayı düşünüyorum onu da başka bir yazıda detaylı olarak paylaşırım. Tabi ben bu sticker bastırma kısmını yalnız başıma beceremem kuzenim yardım edecek :) Kına gecesi için müzik listelerini kaba taslak hazırlamıştım onları da kuzenim cd yapacak. Düğün dans müziği, düğün giriş müziği, pasta müziği onlarda ayrı ayrı cd yapılmalı yine sevgili kuzen halledecek. Fayans ve parke seçmeliyiz. Banyo dolabı ve duşakabin baktık onlara karar vermeliyiz. Mutfak dolabı için bulduğumuz bazı yerler var, birine karar verip ölçü vermeliyiz. Mutfak masası almalıyız. Dış çekim için bir fotoğrafçıyla konuşmuştum onunla tanışıp son detayları konuşmalıyız. Foto çekimi için mekan belirlemeliyiz. Bütün bunlar yapılırken ev son şeklini almaya başlamış olur, biz koltuk ünite derken bunları halletmiş ve eve gelmesini bekliyor oluruz. Davetiyeleri dağıtmış oluruz. O arada bütün odalar için tül, perde, halı telaşı başlar. Çeyiz toparlama derdi başlar sonrasında. Hee birde çok önemli bir şey var hiç vakit kaybetmeden kaşıma kontür yaptırmalıyım. Ben uzun zaman önce kaşları küsmüş ve artık çıkmayan, her gün her gün kaşını çizmek zorunda kalan kızlardanım. Düğüne 2 ay var bir an önce yaptırırsam o ilk kapkara görüntü ancak geçer. Ve bu saydıklarım daha uzun uzun devam eder, ayy daha fazla dayanamayacağım yazması bile yetti bunalmaya :)))
     Son olarak bir de saçımı boyatmak istiyorum, düğün arefesi güzel bir değişiklik çok iyi gelir bana. En azından belki mızmızlanmalarım azalır ve ruh halim biraz değişir. Son günlerde Esra Erol'un saç rengini çok beğeniyorum kendime de yakıştırdım, kardeşimde olur diyor :) Bir karar vereyim postişimle birlikte hemen kuaföre gideceğim...

2 yorum:

  1. Ohh ohh ohhh senin adına ne kadar sevindim anlatamam :) Sadece yatak odası kalmış anlaşılan, Allah onu da içine ve cebine sinerek almayı nasip etsin canım. Diğer telaşlarında da Allah yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim mobilya olarak evet, bir tek yatak odası kaldı :) Amin canım benim Allah hepimize hayal ettiklerimize versin :)

      Sil

yorum için teşekkür ederim :)