10 Ocak 2014 Cuma

Philips 4870/22 Ütü

      Uzun zamandır ütü araştırıyorum. Kadınlar Kulübünde herkes yorum yapmış kullandığı ütüler hakkında ve ağırlıklı olarak Philips tercih edilmiş. Tabi Tefal de yabana atılmaz ama Philips'den memnun olanlar, önerenler daha fazla. Bazı arkadaşlarımda Tefal veya Philips kazanlı ütülerden var. Memnun olanda var, özellikle toplu ütüde çok iyi oluyor çok güzel ütülüyor diyorlar. Çarşafları dörde katlayarak gayet güzel ütülüyormuş, ütüler kısa sürede bitiyor böylece. Ama eksileride var birincisi şu; ütüyü yapıp giysileri astınız haliyle dolapta askıdaykende kırışıklık oluşuyor, sabah işe giderken giysinin üstünden tekrar bir geçmek istiyorsunuz ama kazanlı ütüler geç ısınıyor sabah işe yetişme telaşında bu zor bir durum, kimse ütü ısınsın diye beklemek istemez. İkincisi; elektirik tüketeminin çok fazla olması. Bunlar benim değil kullanan tanıdıkların düşünceleri. Bende bu yüzden kazanlı olmayan ama güzel ütüleyen bir ütü almaya karar verdim. 



    Evde yıllardır Philips kullanıyoruz. 8 sene önce anneler gününde anneme almıştım maşallah taş gibi biz memnunuz.  Bundan dolayı Philips 4870/22 model ütüde karar kıldım. Buhar gücü 200 gr, 2600 watt. Son çıkanlarla hemen hemen aynı özellikte ama Philips son bir kaç yılda akıllı ütü ve buhar kazanlı ütüye ağırlık verdi sanırım. Onların fiyatlarıda çok yüksek. Geçen yazıda 4870/22 modele karar verdiğimi ve İstanbul Bişimle yaşadığım sorunu yazmıştım bu sefer markadayım.com dan sipariş verdim. Fazla bilinen bir site değil bu yüzden kapıda ödeme seçeneğini tercih ettim. Firma Bursa'da. Pazartesi gece internetten sipariş verdim, salı sabahı arayıp siparişi teyit ettiler ve o akşam ütü kargoya verildi. Çarşamba sabah ütü geldi ama ne gelme :) Sürat Kargo adresimi sistemde görememiş göremeyince sistemlerinde çıkan eski iş adresime kargoyu göndermişler sadece iki adreste de cep numaraları tutuyor diye. Halam eski çalıştığım yerde işine devam ediyor Allah'tan o odaymış da kuryeyi bilgilendirmiş, halam orda olmasa kişi adreste yok diye kargo geri giderdi. Taksim şubeden Mecidiyeköy'e gelmesi lazım kargonun ama işi nasıl uzattılar anlatamam. Ancak haftaya pazafrtesi gelirmiş. Hemen genel müdürlüğü aradım, sonuçta Bursadaki Sürat Kargonun hatası bu, neye dayanarak eski bir adrese gönderebilirler ki? sistemde görünmüyorsa telefon edip sorsunlar bir zahmet. Öyle böyle derken kargo akşam geldi.

    Ütüyü annemin bütün itirazlarına rapmen açtık ve denedik. Buhar çıkışı çok yüksek, kısa sürüde bütün kırışıklıkları açtı. Elinizde kayıyor gibi rahat ütülüyor ve hafif. Hatta annem bunu biz mi kullansak sana aynısından başka alalım dedi :) 1 aydır devam eden ütü macerası böylece mutlu sonla bitti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum için teşekkür ederim :)