12 Ocak 2014 Pazar

Tepe Home İndirimi

     Yeni evimize uzun zamandır eşya bakıyoruz ama yatak odası takımı bakmak bir türlü aklıma gelmiyordu. Arada aklıma geliyordu gelmesine ama hep daha zaman var, yatak odasına bakana kadar salonu ve mutfağı tamamlayalım diyordum kendi kendime.

     2 hafta önce Avrupa Çarşısına koltuk bakmaya gittiğimizde ilk orada aklıma geldi yatak odalarına bakmak. Göz ucuyla şöyle bir baktık, mobilyaların kalitesini hiç beğenmedik. Öyle dandik yapmışlar ki çekmeceleri açıyorsun tangır tungur sallanıyor. Buradan yatak odası alınmaz dedik ve çıktık. Koltuk, halı, elektronik ürünler iyi onlara lafımız yok. Sonra başka bir yere uğradık orda country bir yatak odası beğendim fiyatı pahalı ama olsun dedik. Sonra Cevahir AVM deki Tepe Home a gittik her zaman ki gibi. Zaten Cevahir'e gitmişken Tepe Home ve Koçtaş'a uğramazsak küserler. Sevgilimle Cevahir'e gider gitmez ilk önce bu mağazalara uğruyor, artık ezbere bildiğimiz koridorlarını, reyonlarını dolaşıyor ve çıkıyoruz :) Tepe Home un arka tarafında yine country yatak odalarına bakarken modern tarzda bir yatak odası dikkatimi çekti, fiyatı çok uygundu %50 indirim var. Nişanlımda baktı beğendi. Sonra düşündüm yatak odasının country olması benim için çok önemli mi diye. Zaten salonu ve mutfağı country yaptırıyoruz ve hepsi bizim istediğimiz ölçülerde yapılıyor. Bir tek masayı hazır aldık ama o da country, diğer eşyalarımızla da gayet uyumlu. Aslında salon ve mutfak benim için daha önemli çünkü oralarda çok daha fazla vakit geçireceğiz. Benim yaşam alanım salon olacak, dolayısıyla da mutfak. Bu yüzden eşya konusunda salon ve mutfak daha önemliydi ve istediğimiz gibi yaptırmaya karar vermiştik. Yatak odası takımı da modern olsun dedik sonuçta yatak odaları yaşam alanımız değil, uyku ve bazen de dinlenme alanımız değil midir? Düşüncemi nişanlımla paylaştım hak verdi, kendisi de beğendi. Eve gelince annemle ve babamla konuştum sen beğendiysen alalım dediler. Ertesi gün hep beraber gittik ve aldık böylece yatak odasıda tamamlanmış oldu. Bir tek dolap eksik. Daha önce burda yazmıştım, oturacağımız evde yatak odası çatı katında o yüzden dolap sığmıyor, zaten kocaman dolapları hiç sevmiyorum, ağır hantal geliyor bana, içimi boğuyor öyle büyük eşyalar. İçi düzgün raf ve askılıklarla yapılmış kabin-giyinme odası gibi bir şey düşünüyoruz. Bir ustayla konuştuk fiyat verecek önümüzdeki günlerde. İnşallah istediğimiz gibi bir şeyler yapılabilir.


     Bizim aldığımız takımda resimde görülen kahverengi yerler daha açık bir tonda. O fotoları nette bulamadım, bunları bulup yükledim bende.
      
     Güzel bir hafta diliyorum herkese :)

4 yorum:

  1. hayırlı olsun kuzum demek yatak odası işini de hallettiniz :) bitmiş halini de paylaş bizimle, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım bu da bitti. İndirim çok cazip geldi. Tabi ki paylaşırım öpüyorum :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım...

    Yatak odasını halletmen çok güzel olmuş, tebrik ederim seni...
    Keza ben hala halledebilmiş değilim... Bizim yatak odasını usta yapacağı için her modeli gösteremiyoruz... Sade birşey olması lazım lake olmaması lazım gibi gibi...

    Anlayacağın işimiz çok zor...

    Maddi açıdan satın almak kasacağı için tanıdık marangozcuya yaptırmamız şart.Bu nedenle böyle sıkıntı içerisindeyim...

    Aldığınız takım çok güzel...

    Malesef benim hiç bir odam country olmayacak, sadece mutfak :) çok şükür...

    Buda da şükür...

    Tebrik ediyorum tekrar canım...
    Güzel günlerde kullanmanız dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepe Home da indirim devam ediyor bir bak istersen. Gidip görünce o fiyata dayanamadık inan, diğer tüm yatak odası hayallerim uçtu gitti :(

      Sen lake istiyordun hepsini ama içine sinen bir şey yaptıracağına inanıyorum senin. Bende country yatak odası fiyatlarını görünce çok üzülmüştüm alamayacağız diye ama yine de içime sinen bir model alabildik.

      Mobilya aşamasında anladım ki işin içine ahşap girince fiyatlar uçuyor canım benim.
      Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.
      Sende gönlüne göre yap herşeyini inşallah :)

      Sil

yorum için teşekkür ederim :)